شرکت ارتباطات مشرق

تخفیف تابستانه شرکت ارتباطات مشرق رو از دست نده !

طراحی ماندگار وب سایت !

بیش از 1 میلیون و 200 هزار دامنه اینترنتی در ایران به ثبت رسیده است. اما چند دامنه اینترنتی به یک نام ماندگار تبدیل شده‌اند؟

کسب‌وکارهای زیادی برای آنلاین‌شدن عجله دارند و بی‌گدار به آب می‌زنند. نام‌هایی که خیلی زود از صحنه رقابت حذف می‌شوند. برای ماندگاری در فضای وب بیش از هر چیز به یک هویت منحصربه‌فرد، متفاوت و ارزش‌آفرین نیاز داریم.

طراحی سایت تنها به معنی داشتن یک وب‌سایت نیست. ما معتقدیم که طراحی وب‌سایت یعنی خلق یک کسب‌وکار جدید در دنیای اینترنت؛ ساختن برای ماندن.

یا متفاوت باش یا حذف شو

دنیای کسب‌وکار بی‌رحم است. در هر دقیقه 380 وب‌سایت جدید در دنیای وب ساخته می‌شود. اغراق نیست اگر بگوییم بیش از 90 درصد این وب‌سایت‌ها محکوم به شکست شده و دیر یا زود برای همیشه محو می‌شوند.

برای طراحی یک وب‌سایت بیش از هر چیز به یک نگرش جدید نیاز داریم. اگر با دیدگاه کلاسیک به دنیای اینترنت قدم بگذاریم و به دنبال طراحی سایت باشیم، محکوم به شکست هستیم.

دنیای وب قوانینی متفاوتی برای موفقیت دارد. پیروی از این قوانین می‌تواند ما را به موفقیت برساند. توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است.

تعرفه طراحی وب سایت های فروشگاهی مشرق

تعرفه وب سایت های اداری و شرکتی

پیمایش به بالا